Nye skytter

Nye skytter og gæsteskytter:

Gæster:

Der må kun komme skydende gæster med på banerne, når de er der ifølge med en af TS´ instruktører.

Skriv og hør om hvornår der er ledige pladser og få en aftale om skydning til: aktivitet@taastrup-skytteforening.dk.

Pistol:

Nye skytter kan komme og skyde hver mandag klokken 17:30-20:00 på Snubbekorsvej 24A, hvis man er tilmeldt et hold.

Bemærk venligst, at der desværre kan være ventetid, da det kræves, at der er en ledig/tilgængelig instruktør, som skal bistå med primært korrekt sikkerhed og træfsikkerhed.

Som ny pistolskytte kan du prøve at skyde kaliber .22.

Du kan skyde som gæst op til 3 gange og herefter skal du melde dig ind i Foreningen og have en SKV6 godkendelse fra politiet, som søges sammen med instruktøren.

Skriv i forvejen for at få en aftale om skydning til: aktivitet@taastrup-skytteforening.dk.

Riffel:

Nye skytter kan komme ud og skyde sammen med en riffelinstruktør.

Som ny skytte kan du prøve at skyde kaliber .22 eller 6.5.

Find vej: her

Sikkerhed:

Du skal medbringe billede-id (pas, kørekort eller ID fra kommunen) og gyldigt sygesikringsbevis.

Kom i god tid, så vi har god tid til registrering og sikkerhedsinstruktion. Foreningen stiller våben og høreværn til rådighed for medlemmer og gæster. Hørepropper kan købes på banen.

Skydning er for mænd og kvinder i alle aldre, vi optager nye skytter når de er store og modne nok til at håndtere våben og ammunition, typisk fra 8 år (riffel cal .22) og 12 år (pistol cal .22).

Børn under 16 år kun i følge med en voksen eller med en underskrevet fuldmagt fra forældrene

Betaling af kontingent:

Betaling af kontingent her.

Priser:

Gæster ca. kr. 100 for en skydning/pistol + ammunition
Riffelindskydning for gæster med egen riffel og egne patroner kr. 100.
Ørepropper kr. 5
Sodavand o.l. fra kr. 10
Kontingent (1/1 – 31/12) senior kr. 900.
Kontingent (1/1 – 31/12) junior kr. 250.

Øvrige priser og priser for medlemmer oplyses i foreningen.

Pistol skydning:

Riffel skydning: