Nye skytter

Nye skytter og gæsteskytter:

Pistol:

Nye skytter kan skyde hver lørdag og søndag klokken 9-12 på Snubbekorsvej 24A. Bemærk venligst , at der desværre kan være ventetid, da det kræves, at der er en ledig/tilgængelig instruktør, som skal bistå med primært korrekt sikkerhed, men selvfølgelig også med tips til træfsikkerhed. Skriv gerne til formanden (Peter) nogle dage i forvejen for at eventuelt lave aftale om et tidspunkt for skydningen, og give mulighed for at have en instruktør klar på banen. Skriv til: formand@taastrup-skytteforening.dk.

Som ny skytte kan du prøve at skyde kaliber .22 (salonpistol, salonrevolver). Du kan skyde som gæst op til 3 gange. Herefter skal du melde dig ind i Foreningen og have en SKV6 godkendelse fra politiet, se her.

Riffel:

OBS! Riffel om tirsdagen er indtil videre suspenderet

Nye riffelskytter kan skyde hver tirsdag kl 18:30 – kom præcist. Som ny skytte kan du skyde kaliber .22 (salonriffel). Du kan skyde som gæst op til 3 gange. Herefter skal du melde dig ind i Foreningen og have en SKV6 godkendelse fra politiet, se her.

Find vej: her

Sikkerhed:

Du skal medbringe billede-id (pas, kørekort eller ID fra kommunen) og gyldigt sygesikringsbevis. Kom i god tid, så vi har god tid til registrering og sikkerhedsinstruktion. Foreningen stiller våben og høreværn til rådighed for medlemmer og gæster. Hørepropper kan købes på banen. Skydning er for mænd og kvinder i alle aldre, vi optager nye skytter når de er store og modne nok til at håndtere våben og ammunition, typisk fra 8 år (riffel) og 12 år (pistol). Børn under 16 år kun i følge med en voksen.

Indmeldelse:

Alle felter med * skal udfyldes.
Navn indtastes som “Fornavn Efternavn”
Husk email og dit telefonnummer.
Vi bruger din fødselsdato til klassifikation til konkurrencer. Se mere om hvordan vi behandler persondata her.

Bemærk! Har du allerede registreret en gæsteprofil, så gå direkte til betaling længere nede, og log på med den email eller telefonnummer, du anvendte ved registreringen.

Når du har meldt dig ind kan du gå til betaling af kontingent nedenfor.

Betaling af kontingent:

Betaling af kontingent her.

Priser:

Gæster kr. 50 for en skydning plus patroner
Riffelindskydning med egen riffel og egne patroner kr. 50.
Ørepropper kr. 5
Sodavand o.l. kr. 10
Kontingent (1/11 – 31/10) senior kr. 900 eller kr. 500 + 4 timers arbejde i foreningen
Kontingent (1/11 – 31/10) junior kr. 250.
Øvrige priser og priser for medlemmer oplyses i foreningen.

Pistol skydning:

Riffel skydning: