Nye skytter

Velkommen i Taastrup Skytteforening!

Nye skytter og gæsteskytter: Som ny skytte kan du prøve at skyde kaliber .22 (salonpistol, salonrevolver eller salonriffel). Du kan skyde som gæst op til 3 gange. Hvis du vil skyde mere skal du melde dig ind i Foreningen og have en SKV6 godkendelse fra politiet, se her.
Nye pistolskytter og pistol-gæsteskytter er velkommen 3. mandag i måneden kl 18:30.
Nye riffelskytter og riffel-gæsteskytter er velkommen hver tirsdag kl 18:30.
I sommerhalvåret (maj – september) skyder vi på banen på Snubbekorsvej 24A. I vinterhalvåret skyder vi på banen under Parkskolen, Parkvej 76.

Medlemmer: Skydning for medlemmer af Taastrup Skytteforening:

Pistol/Revolver
Onsdag kl 18:30 – 20:30. I sommerhalvåret (maj – september) på banen på Snubbekorsvej 24A. I vinterhalvåret (oktober – april) under Parkskolen, Parkvej 76.
Lørdag kl. 9:00 – 12:00 hele året på banen på Snubbekorsvej 24A.

Riffel
Tirsdag kl 18:30 – 20:30. I sommerhalvåret (maj – september) på banen på Snubbekorsvej 24A. I vinterhalvåret (oktober – april) under Parkskolen, Parkvej 76.
Lørdag kl. 9:00 – 12:00 hele året på banen på Snubbekorsvej 24A.

Find vej: her

Sikkerhed:

Du skal medbringe billede-id (pas, kørekort eller ID fra kommunen) og gyldigt sygesikringsbevis. Kom i god tid, så vi har god tid til registrering og sikkerhedsinstruktion. Foreningen stiller våben og høreværn til rådighed for medlemmer og gæster. Hørepropper kan købes på banen. Skydning er for mænd og kvinder i alle aldre, vi optager nye skytter når de er store og modne nok til at håndtere våben og ammunition, typisk fra 8 år (riffel) og 12 år (pistol). Børn under 16 år kun i følge med en voksen.

Indmeldelse:

Senior (fra 18 år) – For tilmeldelse klik her.
Junior (til 17 år) – For tilmeldelse klik her.

Alle felter med * skal udfyldes.
Navn indtastes som “Fornavn Efternavn”
Husk email og dit telefonnummer.
Vi bruger din fødselsdato til klassifikation til konkurrencer. Se mere om hvordan vi behandler persondata her.

Priser:

Gæster kr. 40 for en skydning inkl. 25 kaliber .22 patroner
Riffelindskydning med egen riffel og egne patroner kr. 50.
Ørepropper kr. 5
Sodavand o.l. kr. 10
Kontingent (1/11 – 31/10) senior kr. 900 eller kr. 500 + 4 timers arbejde i foreningen
Kontingent (1/11 – 31/10) junior kr. 250.
Øvrige priser og priser for medlemmer oplyses i foreningen.

Pistol skydning:

Riffel skydning: