Nye retningslinjer om Corona – vi kan genoptage skydning med begrænsninger

DGI og DIF har her til morgen udsendt nye retningslinjer for udendørs idræt uden kropskontakt. Det betyder, at vi kan genoptage træningen med begrænsninger.

– Pistol starter op på Snubbekorsvej Onsdag den 22 April.

– Riffel .22 er på Snubbekorsvej er stoppet indtil videre

– Vi kan skyde på alle udendørs baner efter de sædvanlige regler

– Der skal være en tom standplads mellem skytterne

– Benyt bænke og borde udendørs

– Alle de almindelige retningslinjer gælder fortsat, også på skydebanen (afstand osv.)

– Hvis du er syg eller sårbar eller omgås syge eller sårbare skal du blive hjemme

– Det er naturligvis op til den enkelte om man kan og vil komme til skydning. Det gælder også bestyrelsesmedlemmer ag andre med tillidsposter.

Vi er i gang med renovering af toiletter, så de fungerer ikke. Der er lukket for vandet i perioder, så husk håndsprit. Vi spritter grundigt af inden døre, men hold dig uden for hvis overhovedet muligt.

Du kan læse meddelsen fra DGI/DIF her: